Současný supernatural horror

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současný supernatural horror

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškal, Libor
dc.contributor.author Repatý, Ondřej
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:50Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:50Z
dc.date.issued 2016-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39708
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá dramaturgií a analýzou hororových filmů. Nejprve uvede příklady hororových filmů z hlediska historie kinematografie, dále bude analyzovat vybrané supernatural hororové filmy a v nich použité prvky a metody, kterými jsou tvořeny. Nakonec se bude snažit analyzované metody a části filmů porovnávat a dojít k východisku, jak by měl vypadat moderní hororový film, který by dosáhl diváckého úspěchu.
dc.format 46 s. (58 689 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject horor cs
dc.subject hororový film cs
dc.subject analýza cs
dc.subject dramaturgie cs
dc.subject filmová struktura cs
dc.subject horror en
dc.subject horror film en
dc.subject analysis en
dc.subject dramatics en
dc.subject film structure en
dc.title Současný supernatural horror
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Contemporary supernatural horror 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at Least 10 mins, Editing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Peml, Jan
dc.contributor.referee Šenovský, Otakar
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated This Bachelor's work applies to dramatics and the analysis of horror films. First it will introduce examples of the use from the viewpoint of the history of cinematography. Then it will focus on the chosen dance films and the elements and methods they use and consist of. At the end it will try to compare the analysed methods with the parts of the films and then conclude with what a successful modern horor film should look like from the viewers perspective.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Střihová skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 45058
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-05-09


Files in this item

Files Size Format View Description
repatý_2017_dp.pdf 1.512Mb PDF View/Open None
repatý_2017_op.pdf 78.01Kb PDF View/Open None
repatý_2017_vp.pdf 86.99Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account