Pojetí didaktické hry učitelů dětí školního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pojetí didaktické hry učitelů dětí školního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pojetí didaktické hry učitelů dětí školního věku
Autor: Hájková, Daniela
Vedoucí: Suchánková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na didaktickou hru, neboli na hru ve vyučování. Tato metoda se objevuje ve vyučování stále častěji. Práce se zaměřuje na rozbor těchto her. Rozebírá určité znaky, které by měla hra, aby byla opravdovou hrou splňovat. Zaměřuje se na subjek-tivní pohled učitelů dětí školního věku na tuto problematiku. Rozebírá hru jako efektivní metodu učení. Teoretická část obsahuje definice z oblasti hry, spontánní hry, didaktické hry, hry ve vyučování, znaky a druhy her a v neposlední řadě se věnuje tématu osobnosti učitele. Praktická část rozebírá detailněji znaky hry, jež musí splňovat, aby mohla být pova-žována za efektivní způsob učení. Pojednává o uchopení tohoto fenoménu v praxi. Zaměřu-je se na učitele a jejich pohled na problematiku a porovnává výsledky v závislosti na urči-tých kritériích. Součástí praktické části jsou také možná doporučení
URI: http://hdl.handle.net/10563/39743
Datum: 2016-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 45121


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hájková_2017_dp.pdf 3.237Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hájková_2017_op.docx 17.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hájková_2017_vp.docx 21.36Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet