Klima školy a postoj žáků ZŠ k sociokulturní diverzitě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Klima školy a postoj žáků ZŠ k sociokulturní diverzitě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Klima školy a postoj žáků ZŠ k sociokulturní diverzitě
Autor: Hanáková, Magdalena
Vedoucí: Hladík, Jakub
Abstrakt: Diplomová práce pod názvem Klima školy a postoj žáků ZŠ k sociokulturní diverzitě se v teoretické části podrobněji věnuje klimatu školy a diverzitě školského prostředí běžných základních škol, které by mělo být díky zákonem podporované inkluzi více pestřejší než v minulosti. V této části práce se věnujeme nejen vymezení klimatu školy, ale také dalším typům klimatu, které se objevují ve školském prostředí a faktorům ovlivňujícím klima školy. Druhá kapitola teoretické části je pak věnována diverzitě školského prostředí, těsně spjatého s inkluzivním vzděláváním. V rámci této kapitoly si uvedeme jednotlivé účastníky inkluzivně vzdělávací praxe, kteří tvoří právě diverzitu školského prostředí. Praktická část diplomové práce zkoumá celkové klima školy, konkrétní aspekty klimatu školy a postoje žáků ZŠ k heterogenitě spolužáků. Hlavním cílem výzkumu je však snaha o zjištění souvislostí mezi klimatem školy a postoji žáků k sociokulturní diverzitě. Zvolen byl kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39744
Datum: 2016-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 45122


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hanáková_2017_dp.pdf 2.147Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hanáková_2017_op.docx 23.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hanáková_2017_vp.doc 51.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet