Faktory ovlivňující úroveň sociální gramotnosti žáků 2. stupně základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Faktory ovlivňující úroveň sociální gramotnosti žáků 2. stupně základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Faktory ovlivňující úroveň sociální gramotnosti žáků 2. stupně základní školy
Autor: Komůrková, Monika
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá úrovní sociální gramotnosti žáků na druhém stupni základní školy. Sociální gramotnost se skládá z několika klíčových kompetencí, které jsou nezbytné pro začlenění do společnosti, proto je velmi důležité se sociální gramotností zabývat a snažit se jí u žáků co nejvíce rozvíjet. Teoretická část práce vymezuje pojmy, které souvisejí a definují sociální gramotnost. Praktická část práce se v rámci výzkumu zaměřuje na faktory, které mohou ovlivňovat úroveň sociální gramotnosti. Na základě dotazníkového šetření je zkoumán vliv bydliště, pohlaví, rodinného zázemí a velikosti rodiny na úroveň sociální gramotnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39776
Datum: 2016-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45170


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
komůrková_2017_dp.pdf 3.342Mb PDF Zobrazit/otevřít None
komůrková_2017_op.docx 17.74Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
komůrková_2017_vp.doc 59Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet