Úroveň emoční inteligence u studentů oboru sociální pedagogika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Úroveň emoční inteligence u studentů oboru sociální pedagogika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skarupská, Helena
dc.contributor.author Koželová, Andrea
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:59Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:59Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39780
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na zjištění úrovně emoční inteligence u studentů oboru sociální pedagogika. Teoretická část se zabývá definováním emoční inteligence, charakteristikou sociálního pedagoga a možnostmi rozvoje emočních kompetencí. Praktická část je realizována formou kvantitativního výzkumu. Data jsou získána prostřednictvím standardizovaného dotazníku zaměřeného na rysovou emoční inteligenci (Trait Emotional Intelligence Questionnaire Short Form). Výsledky výzkumného šetření zobrazují celkovou úroveň emoční inteligence a jejich podsložek (životní pohoda, sebeovládání, emocionalita, sociabilita) a úroveň emoční inteligence a jejich podsložek v závislosti na pohlaví, věku, délce studia, formě studia a typu rodinného prostředí, ze kterého respondenti pocházejí.
dc.format 104 s. (157 220 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject emoční inteligence cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject emoční kompetence cs
dc.subject emotional intelligence en
dc.subject social pedagogue en
dc.subject emotional competences en
dc.title Úroveň emoční inteligence u studentů oboru sociální pedagogika
dc.title.alternative The Level of Emotional Intelligence of Students of Social Pedagogy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2017-05-26
dc.description.abstract-translated The work focuses on finding out of level of emotional intelligence of students of Social Pedagogy. The theoretical part occupies with defining of emotional intelligence, the characteristic of social pedagogue and possibilities of development of emotional competences. The practical part is realized by quantitative research. Data are obtained by through a standardized questionnaire focused on trait emotional intelligence (Trait Emotional Intelligence Questionnaire Short Form). The survey results display general level of emotional intelligence and her components (well-being, self-control, emotionality, sociability) and level of emotional intelligence and her components in relationship with gender, age, length of study, form of study and the type of family environment of respondents.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45174
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-19
local.subject vysokoškolští studenti cs
local.subject sociální pedagogika cs
local.subject emoční inteligence cs
local.subject college students en
local.subject social pedagogy en
local.subject emotional intelligence en


Files in this item

Files Size Format View Description
koželová_2017_dp.pdf 3.479Mb PDF View/Open None
koželová_2017_op.doc 51.5Kb Unknown View/Open None
koželová_2017_vp.doc 52.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account