Postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání ve Zlínském kraji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání ve Zlínském kraji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání ve Zlínském kraji
Autor: Krajíčková, Miroslava
Vedoucí: Kalenda, Jan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá postoji pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání. Teoretická část se zaměřuje na právo jedince na vzdělání a na strategické dokumenty, ve kterých je koncept inkluzivního vzdělávání ukotven. Blíže popisuje pojmy související s inkluzí a jednotlivé účastníky inkluzivního vzdělávání, především pedagogy. Dále definuje inkluzivní školu a indikátory, které takovou školu vymezují. Empirická část zkoumá postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání ve Zlínském kraji a jejich obavy ze zavedené inkluze za pomocí kvantitativně orientovaného výzkumu provedeného prostřednictvím dotazníkového šetření. Závěr práce patří prezentaci výsledků výzkumu a doporučení pro praxi, která z výzkumného šetření vyplynula.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39783
Datum: 2016-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 45177


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krajíčková_2017_dp.pdf 2.241Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krajíčková_2017_op.pdf 221.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
krajíčková_2017_vp.doc 54.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet