Marketingová strategie Moravskoslezského kraje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie Moravskoslezského kraje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie Moravskoslezského kraje
Autor: Churá, Kateřina
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Diplomová práce podrobuje analýze současný stav marketingové komunikace Moravskoslezského kraje. Práce je zaměřená na definování pojmů a popsání procesů komunikace, ale také role médií v tomto procesu a jejich působení na zkreslení reality. Cílem ovšem není jen popsání procesu komunikace, jeho specifičnost a úskalí, ale také analýza stávajících metod, forem a prostředků komunikace Moravskoslezského kraje s veřejností. Analýza je zaměřena na zmapování tvorby a možnosti změny značky regionu. Výsledkem je návrh nejefektivnější marketingové strategie Moravskoslezského kraje pro jednu z cílových skupin, kterými jsou podnikatelé a investoři.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3978
Datum: 2007-04-18
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2017
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4940


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
churá_2007_dp.pdfZablokované 4.877Mb PDF Zobrazit/otevřít
churá_2007_vp.doc 68Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
churá_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet