Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza trhu České republiky a jednotlivých segmentů vybrané společnosti
Autor: Jandourková, Petra
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je jednoznačný popis segmentů českého cateringového a vendingového trhu, na němž se úspěšně prosadila česká rodinná fabrika AG FOODS Group a. s, včetně popisů jednotlivých segmentů a nastínění metod, jakými jsem dospěla k výsledné analýze. Práce je rozčleněna do několika základních celků, od teoretické části zabývající se popisem trhu a užívaných metod, přes část praktickou, jež je určena detailnějšímu popisu vybrané společnosti a její pozice na trhu až po výslednou část, zaměřenou na možné postupy vyplývající z výsledků šetření a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/397
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2694


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jandourková_2006_bp.pdfZablokované 731.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
jandourková_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jandourková_2006_op.doc 69Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet