Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků
Autor: Nováková, Zita
Vedoucí: Bakošová, Zlatica
Abstrakt: Diplomová práce zkoumá význam sociálně pedagogického přístupu učitele ve vývoji prosociálního chování žáků. Má teoreticko- empirický charakter. Zabývá se vymezením sociálně pedagogického přístupu a jeho významu ve vyučovaní. Zaměřujeme se na humanistický přístup, popisujeme problémového žáka i to, jak s takovým žákem pracovat ve smyslu sociálně pedagogického přístupu. Dále uvádíme přehled odborníků pomáhajících profesí ve škole a jejich kompetence. Závěr práce je věnován rozvoji prosociálního chování žáků ve výuce, přičemž svou pozornost zaměřujeme na okruhy a metody využívané ve výuce cizího jazyka. Dominantním problémem této práce je sociálně pedagogický přístup. Okruhy a metody ve výuce jsou problémem sekundárním.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39815
Datum: 2016-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 45224


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nováková_2017_dp.pdf 2.344Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nováková_2017_op.docx 20.47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
nováková_2017_vp.doc 59Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet