Autoregulace učení žáků základních škol a jejich životní aspirace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Autoregulace učení žáků základních škol a jejich životní aspirace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Autoregulace učení žáků základních škol a jejich životní aspirace
Autor: Šmotková, Marcela
Vedoucí: Hladík, Jakub
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou autoregulace učení u žáků osmých a devátých tříd základní školy. Jejím záměrem je zjistit, zda existují souvislosti mezi autoregulací učení a životní aspirací těchto žáků. Teoretická část vymezuje pojem autoregulace učení, životní a vzdělanostní aspirace. Popisuje determinanty autoregulace učení, zaměřuje se na životní aspiraci a to především na aspiraci profesní a na vzdělanostní dráhu vzdělávání žáků. Vymezuje pojem dospívání. Praktická část zjišťuje úroveň autoregulace učení a životní aspirace. Výzkum jsme zaměřili na zjištění existence souvislosti mezi autoregulací učení, životní a vzdělanostní aspirací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39855
Datum: 2016-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 45283


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šmotková_2017_dp.pdf 2.515Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šmotková_2017_op.doc 54Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šmotková_2017_vp.doc 53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet