Klima třídy na 2. stupni základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klima třídy na 2. stupni základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Borová, Kateřina
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:11Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:11Z
dc.date.issued 2016-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39879
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku klimatu školních tříd na 2. stupni ZŠ v Brumově - Bylnici. V úvodu se práce zabývá stěžejními pojmy souvisejícími s touto problematikou. Konkrétně se jedná o termíny: klima školy, klima třídy, atmosféra třídy aj. Dále se práce orientuje na teoretická východiska klimatu třídy a výuky a na interakci mezi učiteli a žáky. Zaměřuje se i na činitele ovlivňující klima třídy, mezi něž jsou řazeni zejména žáci a učitelé, dále také rodiče. Zabývá se rovněž výzkumem třídního klimatu. V rámci praktické části bakalářské práce je realizován kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, které odhaluje stav aktuálního a preferovaného klimatu třídy na 2. stupni v ZŠ.
dc.format 66 s. (89 820 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klima školní třídy cs
dc.subject atmosféra třídy cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject školní třída cs
dc.subject aktéři klimatu cs
dc.subject klima výuky cs
dc.subject classroom climate en
dc.subject classroom atmosphere en
dc.subject enviroment en
dc.subject classroom en
dc.subject teaching climate en
dc.title Klima třídy na 2. stupni základní školy
dc.title.alternative Classroom Climate in an Upper Primary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis analyzes the classroom enviroment in the secondary school in Brumov-Bylnice. The introduction of the thesis describes the main topics related to this matter such as school climate, classroom climate, or atmosphere in classrooms. The thesis then describes theoretical frameworks of classroom climate and teaching and factors affecting the enviroment such as pupils, teachers and parents. The possible options of classroom climate research are also described. The practical part of the thesis contains quan-titative research, which was realized through questionnaire, and reveals the status of actual and preferred classroom climate in the secondary school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45311
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21
local.subject klima třídy cs
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject classroom climate en
local.subject secondary school en


Files in this item

Files Size Format View Description
borová_2017_dp.pdf 2.479Mb PDF View/Open None
borová_2017_op.doc 54.5Kb Unknown View/Open None
borová_2017_vp.doc 54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account