Inkluzivní vzdělávání pohledem pedagogů základních škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Inkluzivní vzdělávání pohledem pedagogů základních škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Inkluzivní vzdělávání pohledem pedagogů základních škol
Autor: Kunová, Denisa
Vedoucí: Lukešová, Michaela
Abstrakt: Bakalářská práce předkládá informace týkající se inkluze ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola vymezuje základní rámec inkluzivního vzdělávání - integraci, inkluzi, podmínky úspěšné inkluze a pojetí výuky. Druhá kapitola představuje jednotlivé účastníky inkluzivního vzdělávání a aktuální legislativu, kterou se řídí. Poslední kapitola se věnuje atmosféře školy v procesu inkluze žáka, průběhu vzdělávání a hodnocení v inkluzivní škole, přípravě učitelů k inkluzivní edukaci a vymezuje výhody a nevýhody inkluze. Praktická část popisuje cíle a metody kvantitativního výzkumu, který byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření. Cílem práce je analyzovat názory pedagogů základních škol na inkluzi ve vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39922
Datum: 2016-11-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45367


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kunová_2017_dp.pdf 2.204Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kunová_2017_op.docx 20.28Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kunová_2017_vp.docx 17.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet