A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Adámek, Jakub
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:28Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:28Z
dc.date.issued 2016-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40017
dc.description.abstract Tato bakalářská práce podtrhuje důležitost využití Facebooku a identifikuje jeho aktuální možnosti v online marketingu. Teoretická část se zaměřuje zejména na plánování marketingové komunikace na Facebooku a posouzení její návratnosti. Praktická část představuje realitní kancelář Luha Reality a uvádí důvody, proč by kancelář měla používat Facebook jako marketingový nástroj. Na základě teoretické části je potom vytvořen plán marketingové komunikace na Facebooku, který je následně realizován a vyhodnocen.
dc.format 50stran (65 712 zanků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Facebook cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketing cs
dc.subject internet cs
dc.subject realitní kancelář cs
dc.subject fan page cs
dc.subject Facebook en
dc.subject social media en
dc.subject marketing en
dc.subject internet en
dc.subject real estate en
dc.subject fan page en
dc.title A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
dc.title.alternative A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis emphasizes the importance of Facebook and identifies its actual real potential in online marketing. The theoretical part focuses on planning a marketing communication strategy on Facebook and measuring its return on investment. The practical part introduces the real estate company, Luha Reality, and points out why it should establish Facebook as a marketing channel. Based on the theoretical part, a plan of marketing communication on Facebook was created, implemented and evaluated.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 45496
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-05-04
local.subject internetový marketing cs
local.subject Internet marketing en


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
adámek_2017_dp.pdf 2.279Mb PDF Zobrazit/otevřít None
adámek_2017_op.doc 49Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
adámek_2017_vp.doc 91Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet