Marketingová strategie značky Euronics

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie značky Euronics

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie značky Euronics
Autor: Raclavská, Tereza
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce bylo navržení zlepšení marketingové strategie značky Euronics. Nejdříve byly zpracovány teoretické prameny. Teoretická východiska byla následně použita k rozboru současné marketingové strategie, komunikační taktiky a komunikačního mixu značky Euronics. Ke sběru dat pro praktickou část byl použit marketingový výzkum vypracovaný pro značku Euronics a rozhovory s focus group. Pro vyhodnocení dat byly pou-žity metody benchmarking, IFE, EFE matice a následně SWOT analýza. Na základě výsledků analýzy byl navržen marketingový budget pro značku Euronics na rok 2017. Dále byly doporučeny marketingové cíle, které by si značka měla stanovit pro marketingovou strategii v krátkodobém a dlouhodobém horizontu do roku 2022. Následně byly navrženy kroky, kterými značka těchto cílů může dosáhnout.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40117
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 45638


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
raclavská_2017_dp.pdf 3.159Mb PDF Zobrazit/otevřít None
raclavská_2017_op.docx 25.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
raclavská_2017_vp.docx 24.48Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet