Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice
Autor: Wezdenková, Aneta
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zpracování projektu zlepšení online marketingové komunikace ve firmě Čokoládovna Troubelice. Teoretická část se zabývá základními poznatky, které souvisejí s danou problematikou. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé aktivity současné marketingové komunikace a podrobně je analyzována oblast online marketingové komunikace. Na základě zpracovaných analýz je vytvořen komplexní projekt na zlepšení v této oblasti, který zahrnuje také časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. V závěru jsou definovány možné způsoby měření efektivity projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40123
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45645


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
wezdenková_2017_dp.pdf 4.789Mb PDF Zobrazit/otevřít None
wezdenková_2017_op.pdf 522.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
wezdenková_2017_vp.docx 24.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet