A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Autor: Tellerová, Taťána
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzy marketingového mixu obzvláště na služby jedné konkrétní firmy a to Effect studia, které se zaměřuje na fitness a zdravý životní styl. Cílem je analyzovat aspekty firemního marketingového mixu a také doporučit zlepšení za účelem vyššího zisku a lepšího udržení na trhu, který je plný konkurence. Teoretická část se zaměřuje na aspekty marketingového mixu a různými marketingovými analýzami, které poodhalí možnosti a zlepšení. Praktická část této práce je zaměřená na marketingový mix fitness centra a také na přímou konkurenci. Marketingové analýzy obou těchto fitness center mohou poodhalit rozdíly mezi nimi a skryté možnosti. Závěr této práce je zaměřený na doporučení pro prvně zmíněné fitness studio.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40133
Datum: 2016-11-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 45657


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tellerová_2017_dp.pdf 1.946Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tellerová_2017_op.doc 47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tellerová_2017_vp.doc 48.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet