Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení HARMONY MEDICAL and WELLNESS s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení HARMONY MEDICAL and WELLNESS s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení HARMONY MEDICAL and WELLNESS s.r.o.
Autor: Hanáková, Veronika
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingového řízení ve společnosti HARMONY MEDICAL & WELLNESS s.r.o., a navrhnout opatření ke zvýšení úrovně marketingového řízení. Teoretická část práce se věnuje informacím týkajících se problematiky marketingového řízení, komunikace, konkurence, marketingu služeb a cestovního ruchu. Praktická část se zabývá analýzami marketingového řízení společnosti HARMONY MEDICAL & WELLNESS s.r.o. se zaměřením na marketingový mix služeb. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt zvýšení úrovně marketingového řízení. Navrhnutá opatření jsou podrobena časové, rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40212
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 45752


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hanáková_2017_dp.pdf 5.311Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hanáková_2017_op.pdf 267.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
hanáková_2017_vp.docx 24.27Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet