Projekt konkurenční strategie pro Sportcentrum Maty

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt konkurenční strategie pro Sportcentrum Maty

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt konkurenční strategie pro Sportcentrum Maty
Autor: Matůšová, Marie
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zvýšení konkurenceschopnosti. Práce je rozdělená na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje nezbytnou základnu a vymezení pojmů, což je zásadní pro uchopení tématu. Následuje praktická část, která se zabývá představením společnosti, SWOT analýzou, PEST analýzou a Porterovým modelem pěti sil. V rámci praktické části je vyhotoven také marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Informace získané analýzami jsou využity v projektové části, která navrhuje konkrétní marketingové aktivity. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40221
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 45763


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
matůšová_2017_dp.pdf 3.277Mb PDF Zobrazit/otevřít None
matůšová_2017_op.docx 30.15Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
matůšová_2017_vp.docx 23.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet