Projekt konkurenční strategie pro Sportcentrum Maty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt konkurenční strategie pro Sportcentrum Maty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Matůšová, Marie
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:54Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:54Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40221
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zvýšení konkurenceschopnosti. Práce je rozdělená na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje nezbytnou základnu a vymezení pojmů, což je zásadní pro uchopení tématu. Následuje praktická část, která se zabývá představením společnosti, SWOT analýzou, PEST analýzou a Porterovým modelem pěti sil. V rámci praktické části je vyhotoven také marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Informace získané analýzami jsou využity v projektové části, která navrhuje konkrétní marketingové aktivity. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 112 s. (133 546 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject promotion en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt konkurenční strategie pro Sportcentrum Maty
dc.title.alternative The Competitive Strategy Project of Sportcentrum Maty
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2017-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to create a project how to increase the competitiveness. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part provides really important base and some expressions for the whole topic. Following practical part deals with the introduction of company, SWOT analysis, PEST analysis and Porter's five forces model. Practical part is also made by marketing research via questionnaire. Information gained through analysis is used in the project section, which proposes specific marketing activities. The entire project is subjected to the time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45763
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
matůšová_2017_dp.pdf 3.277Mb PDF View/Open None
matůšová_2017_op.docx 30.15Kb Unknown View/Open None
matůšová_2017_vp.docx 23.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account