Analýza marketingového mixu výrobkové řady Energit ve firmě VITAR, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu výrobkové řady Energit ve firmě VITAR, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu výrobkové řady Energit ve firmě VITAR, s.r.o.
Autor: Čechová, Zuzana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o problematice marketingového mixu. Marketingový mix má čtyři složky - výrobek (product), cena (price), umístění (placement) a propagace (promotion). Práce také pojednává o konkrétním marketingovém mixu výrobkové řady Energit firmy VITAR, s.r.o. Je provedena analýza všech čtyř P této výrobkové řady a jsou stanovena doporučení pro firmu ke změnám ve stávajícím marketingovém mixu řady Energit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4025
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 5739


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čechová_2007_bp.pdfZablokované 1.483Mb PDF Zobrazit/otevřít
čechová_2007_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čechová_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet