Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí
Autor: Langová, Kateřina
Vedoucí: Culík Končitíková, Gabriela
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. v současnosti a porovnání se systémem péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945. Data byla zpracována pomocí metod kvantitativního výzkumu, který byl zaměřen na analýzu dokumentů, rozhovor s představitelem firmy Baťa a.s., dotazníkové šetření a následně bylo provedeno vyhodnocení získaných dat. Výsledky této práce umožnily porovnání péče o zákazníka v současné firmě Baťa a.s. a do roku 1945, následné doporučení ke zlepšení stávajícího stavu a obecné doporučení týkající se kvalitní péče o zákazníka současnému podnikatelskému prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40308
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 45898


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
langová_2017_dp.pdf 3.499Mb PDF Zobrazit/otevřít None
langová_2017_op.docx 27.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
langová_2017_vp.docx 22.36Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet