Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Culík Končitíková, Gabriela
dc.contributor.author Langová, Kateřina
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:04Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:04Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40308
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. v současnosti a porovnání se systémem péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945. Data byla zpracována pomocí metod kvantitativního výzkumu, který byl zaměřen na analýzu dokumentů, rozhovor s představitelem firmy Baťa a.s., dotazníkové šetření a následně bylo provedeno vyhodnocení získaných dat. Výsledky této práce umožnily porovnání péče o zákazníka v současné firmě Baťa a.s. a do roku 1945, následné doporučení ke zlepšení stávajícího stavu a obecné doporučení týkající se kvalitní péče o zákazníka současnému podnikatelskému prostředí.
dc.format 67
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zákazníci cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject služba cs
dc.subject péče o zákazníky cs
dc.subject CRM cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject Customers en
dc.subject stuff en
dc.subject service en
dc.subject customer care en
dc.subject CRM en
dc.subject client satisfaction en
dc.title Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do r. 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí
dc.title.alternative Analysis of Customer Care in the Company Baťa a.s. up to 1945 as the Inspiration for Contemporary Business Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2017-06-07
dc.description.abstract-translated The purpose of this bachelor's thesis is the analysis of customer care in the contemporary Baťa a.s. company and the comparison with the system of customer care in the company Baťa a.s. before 1945. The data was processed using the methods of quantitative research, which was focused on the analysis of documents, interview with a representative of the Baťa a.s., questionnaire survey and it was subsequently carried out evaluation of obtained data. Results of this work allow the comparison of customer care in the contemporary Baťa a.s. company and company before 1945, subsequently recommend to improve the existing condition and general recommendations for quality customer care to contemporary business environment.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45898
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
langová_2017_dp.pdf 3.499Mb PDF View/Open None
langová_2017_op.docx 27.30Kb Unknown View/Open None
langová_2017_vp.docx 22.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account