Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie vybraného produktu podniku EFIOS spol. s.r.o.
Autor: Palátová, Michaela
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové strategie produktu podniku EFIOS spol. s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou objasněny poznatky týkající se strategického a cílového marketingu, marketingového mixu, marketingového prostředí a analýz s marketingovým prostředím spojených. Teoretická část poskytuje podklady pro část praktickou. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a produktové portfolio společnosti, marketingovou strategii zavádění produktu na trh a současnou marketingovou strategii, která spočívá v provedení PEST a SWOT analý-zy. V závěru praktické části jsou vytvořeny návrhy marketingové strategie produktu na následující roky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40343
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 45952


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
palátová_2017_dp.pdf 2.003Mb PDF Zobrazit/otevřít None
palátová_2017_op.docx 27.24Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
palátová_2017_vp.docx 22.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet