Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Daňový dopad reklam a darů v obchodní společnosti Internet Mall, a.s.
Autor: Cvešperová, Klára
Vedoucí: Jarolímová, Blanka
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá daňovým zachycením reklam a darů ve vybrané obchodní společnosti v České republice. V první části je tato problematika zkoumána z teoretického hlediska, jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti daní, přiblížen princip daní z přidané hodnoty a daní z příjmů právnických osob. Na závěr první části jsou položeny základy z právního hlediska pro dary a reklamy. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost Internet Mall, a. s. Tato část se skládá z vybraných projektů společnosti a jejich správného daňového zachycení. Cílem práce je přiblížení dané problematiky a navrhnutí dalších projektů pro následující období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40354
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav financí a účetnictví
Studijní obor: Účetnictví a daně
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45965


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
cvešperová_2017_dp.pdf 2.727Mb PDF Zobrazit/otevřít None
cvešperová_2017_op.docx 23.72Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
cvešperová_2017_vp.pdf 342.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet