Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o., Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o., Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové řízení firmy AŽD Praha s.r.o., Zásobovací a odbytový závod Olomouc jako podmínka konkurenceschopnosti
Autor: Gondeková, Michaela
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Téma mé bakalářské práce je zhodnocení marketingového řízení Zásobovacího a odbytového závodu Olomouc a stanovení doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti. V teoretické části je podrobně rozpracováno marketingové řízení a konkurenceschopnost. Praktická část se zabývá rozborem všech doposud uskutečňovaných marketingových aktivit závodu a analýzou konkurence, SWOT analýzou, Porterovu analýzou a Pest analýzou. Na základě hlavních nedostatků zjištěných analýzami jsou v další části navrhnuta doporučení a možná řešení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4036
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 6834


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gondeková_2007_bp.pdf 1.437Mb PDF Zobrazit/otevřít
gondeková_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gondeková_2007_op.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet