Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Situace na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního rádia
Autor: Volfová, Petra
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Bakalářská práce popisuje situaci na rozhlasovém reklamním trhu v roce 2005 z pohledu regionálního radia. Teoretická část ozřejmuje postavení rozhlasového media jako významného komunikační-ho a reklamního nosiče. Objasňuje základní pojmy z rozhlasového prostředí a jasně vypo-vídá o současné struktuře, ve kterém se česká rozhlasová scéna nachází. Praktická část pojednává o metodice měření rozhlasového trhu, popisuje její jednotlivé formy a vysvětluje rozdíly mezi jednotlivými metodami sběru dat. Definuje charakteristic-ká specifika plánování rozhlasové komunikační kampaně. Analyzuje rozdíly mezi zadává-ním reklamních kampaní národních a regionálních klientů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4037
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4882


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
volfová_2007_bp.pdfZablokované 561.6Kb PDF
volfová_2007_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
volfová_2007_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet