Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Customer relationship management ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti
Autor: Zelinková, Soňa
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Po zamyšlení se nad tématem mé bakalářské práce Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě Jednota, spotřební družstvo Kroměříž, jsem se zaměřila především na zlepšení kvality vztahů s koncovými spotřebiteli, tedy zákazníky. Ve své práci Jednotě navrhuji, aby se důkladně věnovala především tvorbě kvalitní zákaznické databáze, která by v budoucnu posloužila k analýzám potřebným k zavedení pokrokového systému CRM v družstvu. Jako další krok navrhuji rozšíření prodejních kanálů, zavedení Zákaznického centra a v neposlední řadě navrhuji nové služby, které by mohla Jednota svým zákazníkům nabídnout. Při věnování dostatečné pozornosti mým návrhům Jednota, spotřební družstvo Kroměříž jistě posílí své postavení na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/403
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4437


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zelinková_2006_bp.pdf 632.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
zelinková_2006_vp.doc 40Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zelinková_2006_op.doc 40.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet