An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Autor: Janyš, Radim
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového komunikačního mixu ve společnosti ELEKTRO EURO PLUS s. r. o. Obsah této práce je rozdělen na teoretickou a analytickou část. V teoretické části je zde obecný pohled na tyto složky: konkurenceschopnost, marketingový mix, komunikační mix. V analytické části jsou tyto složky aplikovány na vybranou firmu. Na základě zjištění současného stavu firmy a dotazníkového výzkumu jsou na závěr práce navrhnuta patřičná doporučení. Cílem této práce je naleznout taková doporučení, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti za účelem získání vice zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40463
Datum: 2016-11-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 46112


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janyš_2017_dp.pdf 2.262Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janyš_2017_op.pdf 155.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
janyš_2017_vp.doc 48.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet