Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Metodika šetření spokojenosti občanů se službami poskytovanými Městským úřadem v Uherském Hradišti
Autor: Němečková, Lenka
Vedoucí: Macháček, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na vytvoření metodiky šetření spokojenosti se službami po-skytovanými Městském úřadem v Uherském Hradišti. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, jako jsou veřejný sektor, veřejná správa a veřejné služby. Také podrobně rozebírá pojem spokojenost občanů se službami veřejné správy. Dále popisuje metody marketingového výzkumu a metody sběru primárních dat. Podrobněji se zaměřuje na popis dotazníkového šetření a pojmu mystery client. Na začátku praktické části je představen Městský úřad v Uherském Hradišti a popsány činnosti vybraných odborů. Dále je vytvořena metodika šetření spokojenosti se službami Městského úřadu. Na základě této metodiky je provedeno šetření spokojenosti se službami Městského úřadu. V souvislosti s výsledky šetření spokojenosti jsou na konci praktické části práce zpracovány návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40474
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 46131


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
němečková_2017_dp.pdf 14.30Mb PDF Zobrazit/otevřít None
němečková_2017_op.docx 29.64Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
němečková_2017_vp.docx 29.71Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet