A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children
Autor: Žerníček, Marek
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá vlivem televizích reklam pro děti, a je postavena na základě průzkumu oblíbenosti vybraného vzorku reklam a jejich prvků na potraviny a nápoje mezi dětmi. Teoretická část uvádí čtenáře do úvodu teorie reklamy a problematiky cílení reklam na děti. Praktická část využívá zjištěných poznatků z předchozího výzkumu a dat z teoretické části a přináší poznatky z nového výzkumu s dětmi. Výzkum byl vytvořen se záměrem analýzy použitých prvků v reklamách na potraviny a nápoje pro děti. Dále se praktická část této práce zaměřuje na porovnávání oblíbenosti těchto prvků v reklamách mezi dětmi různých věkových skupin. Poslední část výzkumu nahlíží do problematiky sledování televize dětmi z časového faktoru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40494
Datum: 2016-11-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 46156


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
žerníček_2017_dp.pdf 2.904Mb PDF Zobrazit/otevřít None
žerníček_2017_op.pdf 154.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
žerníček_2017_vp.doc 50Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet