A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children

Show full item record

No preview available
Title: A Marketing Analysis of Food Advertisements Targeted at Children
Author: Žerníček, Marek
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá vlivem televizích reklam pro děti, a je postavena na základě průzkumu oblíbenosti vybraného vzorku reklam a jejich prvků na potraviny a nápoje mezi dětmi. Teoretická část uvádí čtenáře do úvodu teorie reklamy a problematiky cílení reklam na děti. Praktická část využívá zjištěných poznatků z předchozího výzkumu a dat z teoretické části a přináší poznatky z nového výzkumu s dětmi. Výzkum byl vytvořen se záměrem analýzy použitých prvků v reklamách na potraviny a nápoje pro děti. Dále se praktická část této práce zaměřuje na porovnávání oblíbenosti těchto prvků v reklamách mezi dětmi různých věkových skupin. Poslední část výzkumu nahlíží do problematiky sledování televize dětmi z časového faktoru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40494
Date: 2016-11-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: D 46156


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
žerníček_2017_dp.pdf 2.904Mb PDF View/Open None
žerníček_2017_op.pdf 154.7Kb PDF View/Open None
žerníček_2017_vp.doc 50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account