Projekt tvorby a realizace marketingové koncepce v malé firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt tvorby a realizace marketingové koncepce v malé firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt tvorby a realizace marketingové koncepce v malé firmě
Autor: Třetina, Jaroslav
Vedoucí: Glogar, Alois
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je tvorba a realizace marketingové koncepce v malé firmě a zefektivnění činností marketingového oddělení malého podniku. Teoretická část přibližuje problematiku a specifika marketingu v malých a středních firmách a problematiku zavádění marketingu do společnosti. Analytická část obsahuje ideový projekt zavádění marketingu do společnosti Bridgestone CR, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4049
Datum: 2007-08-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2017
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3982


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
třetina_2007_dp.pdfZablokované 2.622Mb PDF Zobrazit/otevřít
třetina_2007_vp.doc 1.247Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
třetina_2007_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet