Vizuální identita módní značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vizuální identita módní značky |
Autor: |
Stuchlík, Libor
|
Vedoucí: |
Noga, Pavel
|
Abstrakt:
|
V této bakalářské práci se snažím analyzovat proces tvorby vizuální identity módní značky a představit kreativní dialog mezi grafickým a módním designérem. V první kapitole vymezuji základní pojmy a významné historické pojítka moderního oděvního průmyslu. Zameřil jsem se na historii a vizuální komunikaci světových oděvních značek a také módních magazínů. Další část je věnována sociálním a technologickým vlivů, které mění podobu dnešního oděvního průmyslu. V poslední kapitole se věnuji především lokálním módním značkám a designovým přehlídkám u nás, které se snažím subjektivně zhodnotit z pohledu grafického designéra. V praktické části představuji absolventskou módní přehlídku Exi(s)t a následně také koncept grafického řešení této módní události, jenž navazuje na můj osobní zájem o oděvní design a mezioborovou spolupráci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40607
|
Datum:
|
2016-11-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Grafický design |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Grafický design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
46374
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet