Vizuální identita módní značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vizuální identita módní značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vizuální identita módní značky
Autor: Stuchlík, Libor
Vedoucí: Noga, Pavel
Abstrakt: V této bakalářské práci se snažím analyzovat proces tvorby vizuální identity módní značky a představit kreativní dialog mezi grafickým a módním designérem. V první kapitole vymezuji základní pojmy a významné historické pojítka moderního oděvního průmyslu. Zameřil jsem se na historii a vizuální komunikaci světových oděvních značek a také módních magazínů. Další část je věnována sociálním a technologickým vlivů, které mění podobu dnešního oděvního průmyslu. V poslední kapitole se věnuji především lokálním módním značkám a designovým přehlídkám u nás, které se snažím subjektivně zhodnotit z pohledu grafického designéra. V praktické části představuji absolventskou módní přehlídku Exi(s)t a následně také koncept grafického řešení této módní události, jenž navazuje na můj osobní zájem o oděvní design a mezioborovou spolupráci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40607
Datum: 2016-11-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Grafický design
Studijní obor: Multimédia a design - Grafický design
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 46374


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
stuchlík_2017_dp.pdf 7.284Mb PDF Zobrazit/otevřít None
stuchlík_2017_vp.pdf 148.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
stuchlík_2017_op.pdf 239.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet