Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy
Autor: Nešpor, Marek
Vedoucí: Kupka, Martin
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je definování a analyzování zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING s.r.o. Zaměřuji se na nalézání souvislostí mezi uživateli internetu, vývojem internetové reklamy a firemními produkty, v této velmi mladé a dynamicky se vyvíjející společnosti. Pokouším se předvídat a minimalizovat rizika spojená s vývojem internetové reklamy. Veškerá doporučení musí vést k celkovému zlepšení efektivity společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4084
Datum: 2006-12-08
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4715


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nešpor_2007_bp.pdfZablokované 744.9Kb PDF
nešpor_2007_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nešpor_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet