Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro

Show full item record

No preview available
Title: Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro
Author: Bukovjanová, Martina
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Předmětem diplomové práce je analýza vybraných nástrojů marketingové komunikace značky Pedro, a to osobního prodeje a podpory prodeje. Jejím smyslem je zhodnotit současné marketingové komunikace a přispět vlastními náměty k jejímu zdokonalení. Práce obsahuje teoretickou část, která se obecně zabývá komunikačním mixem, jeho nástroji a corporate designem. Pozornost je dána také kapitolám věnujícím se marketingovému výzkumu, zejména mystery shoppingu a analýze in-store komunikace. Samostatná kapitola pak pojednává o metodice práce, včetně cíle a účelu práce či výzkumných otázek. V praktické části je rozebrána značka Pedro, její historie, produktové portfolio, konkurence, corporate design i marketingová komunikace. Další kapitoly v praktické části se věnují výsledkům realizovaného výzkumu a zodpovězení výzkumných otázek. V projektové části jsou navrženy změny pro celkovou marketingovou komunikaci, zejména ale pro osobní prodej a podporu prodeje. Navrhované změny jsou popsány včetně časového plánu, rozpočtu i možných omezení a rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41305
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47427


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bukovjanová_2017_dp.pdf 11.16Mb PDF View/Open None
bukovjanová_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
bukovjanová_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account