Obsahový marketing a jeho vliv na konverze

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Obsahový marketing a jeho vliv na konverze

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Obsahový marketing a jeho vliv na konverze
Autor: Doleželová, Aneta
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o obsahovém marketingu jako prostředku ke konverzi. Obsahový neboli content marketing je zkoumán z hlediska digitálního prostředí. V první fázi autorka definuje pojmy a vymezuje zásady obsahového marketingu. Zjištěné informace následně verifikuje prostřednictvím individuálních rozhovorů s respondenty. V další fázi práce autorka navrhuje obsahovou strategii pro společnost působící na poli telekomunikací. Její součástí je obsahová analýza (analýza trhu, dosavadních komunikačních aktivit, konkurence, cílové skupiny atd.) a také samotná strategie včetně harmonogramu exekutivy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41310
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47434


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
doleželová_2017_dp.pdf 2.358Mb PDF Zobrazit/otevřít None
doleželová_2017_op.docx 123.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
doleželová_2017_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet