Natívna reklama ako efektívny nástroj ambasádora značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Natívna reklama ako efektívny nástroj ambasádora značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Natívna reklama ako efektívny nástroj ambasádora značky
Autor: Jeseničová, Petra
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Diplomová práca sa venuje populárnemu trendu ostatných rokov digitálneho marketingu. Témou tejto diplomovej práce je natívna reklama ako efektívny nástroj ambasádora značky. Cieľom práce je dokázať efektivitu ambasádorky značky KetoDiet na webovej stránke Modrý koník.sk, ktorú práca dokazuje v prípadovej štúdii praktickej časti. Teoretická časť je venovaná východiskovým pojmom z marketingovo-komunikačných aktivít a nastoluje metodologický rámec práce. Obsahom praktickej časti práce je prípadová štúdia, z ktorej výsledkov je tvorená projektová časť, ktorá navrhuje reklamné kampane na webovej stránke Modrý koník.sk pre klienta KetoDiet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41314
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47439


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jeseničová_2017_dp.pdf 13.18Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jeseničová_2017_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jeseničová_2017_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet