Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uvedení zapletených kol Equator na zahraniční trh
Autor: Motyčka, Jakub
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá uvedením produktu na zahraniční trh při zachování prodejního modelu využitého v České republice a na Slovensku. Teoretická část zahrnuje úvod do marketingu, internetový marketing, content marketing, sociální sítě se zaměřením na Facebook a teorii spotřebního chování s důrazem na kulturní faktory ovlivňující spotřebitele. Analytická část práce se zabývá analýzou zkoumané společnosti a jejího projektu Equator. Tato část také zahrnuje vyhodnocení dotazníkového šetření, které v rámci práce probíhalo. Závěrečná projektová část navazuje na část praktickou a zkoumá tři nejpočetněji zastoupené země ve výzkumu, navrhuje a dává doporučení pro implementaci kampaně na zahraniční trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41325
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47456


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
motyčka_2017_dp.pdf 3.718Mb PDF Zobrazit/otevřít None
motyčka_2017_op.doc 208.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
motyčka_2017_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet