Marketing a propagace ve zdravotnictví

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace ve zdravotnictví

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace ve zdravotnictví
Autor: Řezníčková, Kristýna
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce "Marketing a propagace ve zdravotnictví" je zaměřena na marketing ve zdravotnictví, konkrétně na komunikaci hematologicko-transfuzního oddělení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu ve zdravotnictví, sociálního marketingu a marketingové komunikace. Druhá část je zaměřena na analýzu na komunikace hematologicko-transfuzního oddělení v Ústí nad Orlicí. Na základě analýzy jsou identifikovány motivy a pohnutky dárců. V projektové části je navržena komunikační strategie vybraného oddělení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41328
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47462


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
řezníčková_2017_dp.pdf 5.387Mb PDF Zobrazit/otevřít None
řezníčková_2017_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
řezníčková_2017_vp.doc 146.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet