Návrh komunikační strategie při uvedení nové značky na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikační strategie při uvedení nové značky na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikační strategie při uvedení nové značky na trh
Autor: Seman, Daniel
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovými komunikáciami zo strategického pohľadu so zameraním na strategickú komunikáciu špecializovaného internetového obchodu v online prostredí s využitím sociálnych sietí a ďalších platených foriem reklamy. Proces návrhu komunikačného manuálu novej značky vychádza z informácií zhromažďovaných analýzou komunikácie konkurencie na trhu a z rozhovorov s expertmi v odbore elektronického obchodu a online marketingu. Výsledky tejto diplomovej práce umožňujú novovzniknutej značke strategicky komunikovať a využívať sociálne siete za účelom budovania povedomia o značke, získavania nových zákazníkov a upevňovania vzťahov s nimi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41330
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47465


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
seman_2017_dp.zip 22.96Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
seman_2017_op.doc 202Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
seman_2017_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet