Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová (komunikační) strategie k zavedení svatební agentury na trh
Autor: Bartošová, Magdalena
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovým a komunikačním plánem k zavedení svatební agentury na trh. Marketingový plán bude vytvořen na základě analýz trhu (doplněným i o primární šetření) a ukázky komunikačního mixu, kterého svatební agentura využívá. Sou-částí plánu bude i představení SWOT analýzy a i analýzy konkurence na trhu na základě Porterovy anaýzy. Teoretická část diplomové práce se věnuje tématu marketingu služeb, představe-ní marketingového mixu, jeho formy a důležitosti zapojení databázového marketingu k jejich efektivnímu využívání. V analytické části práce je provedena analýza využívaných nástrojů marketingového mi-xu služeb a SWOT analýza trhu. Jejich vyhodnocení probíhá na základě dotazníkového šetření. Na základě výstupů z analýz a jejich zhodnocení je v projektové části práce navr-žena celková strategie komunikace a plán komunikačních aktivit k zajištění efektivní komunikace se zákazníkem a konkurence schopnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41340
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47478


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bartošová_2017_dp.pdf 7.950Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bartošová_2017_op.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bartošová_2017_vp.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet