Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal
Autor: Dvořák, Petr
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Diplomová práce zpracovává projekt na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal ve Velkých Karlovicích. Teoretická část práce definuje cestovní ruch a objasňuje služby typu wellness. Dále se zabývá obecným objasněním marketingu se zaměřením na marketing služeb. Popisuje marketingový a komunikační mix služeb s orientací na cestovní ruch. V této části je také obsažen teoretický popis marketingového výzkumu a ekonomických analýz. Praktická část obsahuje charakteristiku resortu Valachy. Další část se věnuje analýze marketingového a komunikačního mixu Wellness Horal. Dále je v této části kladen důraz na provedení situačních analýz. Na závěr je zpracováno a vyhodnoceno dotazníkové šetření. Projektová část obsahuje návrh komunikačního plánu s ohledem na stávající komunikační aktivity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41343
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47481


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dvořák_2017_dp.pdf 5.200Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dvořák_2017_op.doc 158Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dvořák_2017_vp.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet