Věrnostní programy ve farmacii

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní programy ve farmacii

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Věrnostní programy ve farmacii
Autor: Hajdová, Kateřina
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o věrnostních programech ve farmaceutickém prostředí. Autorka aplikovala svou diplomovou práci na věrnostní program největší lékárenské sítě v České republice. Teoretická část popisuje základní marketingové pojmy s farmaceutickými specifiky. V tomto oddíle je též vymezen cíl diplomové práce, její metodologie a výzkumné otázky. Praktická část představuje lékáreský řetězec Dr. Max. Zde je obsažena historie, vývoj, přehled sortimentu a služeb a konkurence zmíněného řetězce. Následující část popisuje věrnostní program včetně samotného zpracování výzkumu. Pro účely diplomové práce je realizován kvalitativní i kvantitativní výzkum. Výsledky vyplývající z výzkumů jsou podkladem pro návrh komunikančí kampaně v projektové části. Hlavním cílem je navýšit počet aktivních věrnostních karet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41346
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 47484


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hajdová_2017_dp.pdf 3.118Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hajdová_2017_op.doc 209.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hajdová_2017_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet