Budování značky CENTURY 21 All Inclusive v lokalitě Brno-Bystrc

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky CENTURY 21 All Inclusive v lokalitě Brno-Bystrc

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky CENTURY 21 All Inclusive v lokalitě Brno-Bystrc
Autor: Slámečka, Daniel
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje tématu budování značky realitní kanceláře Century 21 All Inclusive v místě svého podnikání a je zaměřena na poskytování služeb v oblasti realitního trhu. Práce je rozdělena na tři části. V první části jsou vymezeny teoretické rámce práce týkající se významu značky a jejího budování, využívání značek ve službách, a dále marketingu služeb a jejich vlastností. Následně je stanovena metodika práce, cíle práce a výzkumné předpoklady. Druhá část diplomové práce se zabývá analýzou konkurence firmy využitím Porterova pětifaktorového modelu konkurenčních sil, a dále realizací dotazníkového šetření v dané lokalitě, kde předmětem výzkumu je analýza znalosti značky Century 21 a současné preference zákazníků při výběru značky. Na základě výsledků výzkumů je navržena komunikační kampaň ve třetí části této práce, s cílem zvýšit povědomí o značce a tržní podíl firmy ve zkoumané lokalitě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41361
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47510


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
slámečka_2017_dp.pdf 4.713Mb PDF Zobrazit/otevřít None
slámečka_2017_op.doc 206.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
slámečka_2017_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet