Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh nastavení e-mail marketingové strategie pro společnost Sazka a.s.
Autor: Traksl, František
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomové práce si klade za cíl návrh zlepšení strategie e-mail marketingu společnosti SAZKA tak, aby společnost mohla lépe identifikovat své zákazníky a jejich potřeby. V teoretické části práce jsou popsána východiska z oblasti e-mail marketingu, která popisují základní metriky a představují možnosti a způsoby, jak přistupovat k nastavení e-mail marketingové komunikace. Praktická část analyzuje aktuální nastavení přístupu ke kontaktům, práce s daty a stávající nastavení e-mailingové komunikace společnosti SAZKA. Na základě teoretické části a provedených analýz jsou v projektové části navrženy postupy z hlediska přístupu k návrhu databáze, zpracování kontaktů a výchozí nastavení komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41363
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47513


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
traksl_2017_dp.pdf 5.207Mb PDF Zobrazit/otevřít None
traksl_2017_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
traksl_2017_vp.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet