Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie nové módní značky příručních zavazadel
Autor: Dvorský, Jakub
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá strategií zavedení nové módní značky příručních zavazadel na trh. Jak by měla být nastavena marketingová komunikace značky, aby byla úspěšně přijata cílovou skupinou zákazníků. Práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a prak-tické. V teoretické části je popsána móda, její specifika a členění. Dále se práce zaměřuje na marketing a definici pojmů marketingové komunikace módní značky. Samostatná kapi-tola je také věnována brandbuildingu. Následující metodologická část práce je věnována postupům, cílům, stanovení výzkumných otázek teoretickému vymezení pojmů marketin-gového výzkumu, který je náplní praktické části. Skládá se z realizace kvalitativního vý-zkumu formou polostrukturovaných rozhovorů, které mají za úkol zkoumat postoje, prefe-rence a nákupní chování cílové skupiny. Kvalitativní výzkum je zároveň podkladem pro sestavení a realizaci kvantitativního výzkumu, který má obdobné zadání s využitím širší skupiny respondentů. Výsledkem práce by mělo být zodpovězení výzkumných otázek a zhodnocení dat, které přinesl marketingový výzkum. Interpretace těchto dat slouží k sesta-vení návrhu vhodné strategie při uvádění módní značky na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41378
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47529


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dvorský_2017_dp.pdf 2.154Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dvorský_2017_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dvorský_2017_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet