Corporate Social Responsibility společnosti H&M

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Corporate Social Responsibility společnosti H&M

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Janovská, Kateřina
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:08Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:08Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41382
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá Corporate Social Responsibility společnosti H&M. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická se zabývá sociálním marketingem, sociální reklamou, corporate social responsibilty, fashion marketingem a udržitelností. Také popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumnou otázku a cíl. Praktická část představuje společnost H&M včetně její historie a aktivit. Na konci je provedeno vyhodnocení kvantitativního výzkumu, podle jehož výsledků je zodpovězena výzkumná otázka a následně navrhnuta doporučení.
dc.format 58 s. (103 170 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject H&M cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject Social Advertising en
dc.subject Social Marketing en
dc.subject H&M en
dc.subject Fashion Marketing en
dc.subject Sustainability en
dc.title Corporate Social Responsibility společnosti H&M
dc.title.alternative Corporate Social Responsibilty of H&M
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is dealing with Corporate Social Responsibility of H&M. The thesis is divided into two sections. The theoretical part is concerned with social marketing, social advertising, corporate social responsibility, fashion marketing and sustainability. It also describes the research method, presents research question and desired goal. The practical part introduces the H&M including its history and projects. The quantitative research is evaluated at the end. The research question and final suggestions are answered based on the results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47536
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-28


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janovská_2017_dp.pdf 4.589Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janovská_2017_op.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janovská_2017_vp.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet