Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky
Autor: Kaláčová, Veronika
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou designu loga a jeho přímé spojitosti s vizuální komunikací značky. Teoretická část práce se věnuje vysvětlení základních pojmů a také uvedení do dané oblasti práce. Dále pojednává o logu z pohledu designu a následně rozebírá vizuální komunikaci značky a působení těchto dvou oblastí na sebe. Teorie je seskupena do dané podoby za pomoci věrohodných podkladů, které napomáhají vytvořit celistvý pohled na danou oblast zkoumání. Posláním praktické části je zjištění, jak literární zhodnocení designu loga a jeho vizuální komunikace působí na vnímání cílové skupiny tedy zdali se shodují či ne. Průzkum probíhá na základě hloubkového individuálního rozhovoru, kde cílovou skupinou jsou lidé, kteří nemají odbornou znalost designu a problematiky zkoumání. Výstup této práce je věnován zhodnocení a následnému doporučení v rámci zkoumané skupiny participantů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41385
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47539


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kaláčová_2017_dp.pdf 1.854Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kaláčová_2017_op.docx 125.7Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kaláčová_2017_vp.doc 160.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet