Mobilní aplikace jako marketingový nástroj

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mobilní aplikace jako marketingový nástroj

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mobilní aplikace jako marketingový nástroj
Autor: Klejch, Lukáš
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalárska práca sa zaoberá možnosťou využitia mobilných aplikácií bankových subjektov ako marketingového nástroja. Skúma ako využívajú zákazníci jednotlivých bánk ponúkanú mobilnú aplikáciu. Teoretická časť objasňuje význam online komunikácie, približuje postup realizácie mobilnej aplikácie a nevyhnutných krokov k úspešnému začleneniu do online marketingovej stratégie. Porovnanie funkcionalít vybraných mobilných aplikácií bánk prebieha prostredníctvom kvalitatívneho šetrenia. Pomocou kvantitatívnej metódy výskumu, formou dotazníka, je skúmané na aké potreby je aplikácia využívaná a čo bráni zákazníkom k stiahnutiu a plnohodnotnému užívaniu aplikácie. Výsledkom bakalárskej práce je zodpovedanie vo-pred určených výskumných otázok. Nasleduje zhodnotenie ponuky služieb na základe analýzy a využitie dostupných možností formou odporúčaní vyplývajúceho z výskumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41388
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47542


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
klejch_2017_dp.pdf 3.074Mb PDF Zobrazit/otevřít None
klejch_2017_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
klejch_2017_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet