Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tištěné propagační prostředky obchodních řetězců (Bauhaus, Hornbach)
Autor: Tulachová, Jana
Vedoucí: Gregarová, Magda
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tištěnými propagačními prostředky dvou vybraných obchodních řetězců na trhu DIY. Cílem je zjistit, jaké prostředky jsou používány, jak se od sebe navzájem odlišují, a k jakým změnám u nich za poslední čtyři roky došlo. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska vztahující se k interpersonální komunikaci a marketingovým komunikacím v kontextu s obchodními řetězci. Analytickou část tvoří informace o vývoji trhu DIY a základní marketingová data o vybraných společnostech. Analýza tištěných prostředků se týká průzkumu šíře a účelu všech tištěných prostředků ve zvolených řetězcích a vývoje distribuovaných tištěných propagačních prostředků za poslední čtyři roky. Závěr práce tvoří návrhy a doporučení, která by mohla usnadnit cestu k cílovému zákazníkovi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4139
Datum: 2007-05-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.05.2009
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4878


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tulachová_2007_bp.pdfZablokované 6.596Mb PDF
tulachová_2007_vp.doc 66Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tulachová_2007_op.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet